  • Data: 2007-07-27 11:03:40
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzies czytalem, ze urzednik w US wypytal takiego goscia o stawki jakie bral,
    > czestotliwosc uslug ich rodzaj itp, nastepnie wylozyl na stol pieniadze
    i.."no to
    > idziemy".
    >
    > Nieszczesnik stwierdzil, ze woli jednak domiar ;)

    Bo po co frajer mowil ze obslugiwal facetow ? Mogl powiedziec ze tylko z
    kobietami, to jeszcze by cos na urzedniczce zarobil, a urzednik by sie mogl
    najwyzej oblizac ze smakiem ;) Pozatym nawet jak obslugiwal to nie ma obowiazku
    wykonania uslugi dla kazdej osoby, moze akurat byl na 'urlopie' i nie wykonywal
    uslug, albo klient mu sie wydal podejrzany ;)

    A z tym udowadnianiem to jakas bzdura. Jak to mozna udowodnic? Przeciez klienci
    sa raczej anonimowi, nikt sie nie umawia na spotkania razem ze swiadkami, nie
    przyjmuje pokwitowan za wykonana usluge, a usluga nie jest przestepstwem wiec
    policja nie ma powodu do aresztowania. Jak urzad uwaza obywatela za winnego to
    niech sam udowadnia.