  • Data: 2003-04-24 10:18:03
    Temat: Re: + dla Millennium - bzdura !
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...ru>
    > myślę że wymieniłeś tylko te powżniejsze reklamacje które złożyłeś bo tych
    > drobnych nie opłacało się opisywać, co?:)

    tu masz racje ;-)

    > tym zlecenie stałe z soboty w wyślą w poniedziałek (brr..straszne)
    > No ale nie można mieć wszystkiego:)

    jezeli umawialem sie z bankiem ze zlecenia ida przed dniem wolnym a oni
    zdejmuja z konta w sobote a wysylaja w poniedzialek to dla mnie granda!
    Na dodatek odpowiadaja na reklamacje, ze bank Gdanski przed przejsciem do
    Millennium mial zlecenia realizowane po dniu wolnym i ze z tego tytulu moja
    reklamacja nie ma racji bytu.

    Poza tym wiedz kolego ze kwota przelewu czy wysokosci odsetek nie ma
    znaczenia - albo cos jest robione dobrze albo zle. Jeżeli mechanizm /
    oprogramowanie jest do kitu to ja wole sie przekonac na mnijszych kwotach -
    ty mozesz obracac u nich wiekszymi - powodzenia ;-)
    *** blad ***