    From: "Czesuaw P." <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego DB net jest taki gówniany
    Date: Fri, 29 Oct 2010 11:15:32 +0200

    news:iadq9u$sn0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zauważyłeś, że kody nawet te same pojawiają się w różnych
    > kombinacjach? Tak ciężko jest chwile pomyśleć i przestać marudzić.

    Zauważyłem. Po co ta niegrzeczna sugestia z niemyśleniem?
    Tak czy tak wklepuję wciąż te same kody od początku używania Db.

    > Po co te bezsensowne żale. Zamknij przeglądarkę i tyle, jeżeli wszystko
    > zrobiłeś, co za różnica jak się wylogujesz?

    Bezsensownie się czepiasz. Przeczytaj o czym piszę - to nie żale tylko
    opisuję, że DB coś robi (ściąga? wysyła? po co?) zamiast zamknąć się jak
    KAŻDY inny bank.
    To nie są "bezsensowne żale" tylko ocena banku dostępnego na www na tle
    innych banków, których mam/miałem wiele.
    Bezsensowne są twoje zaczepki, liczne w poście.

    A nawet jeśli DB otworzyć w osobnej przeglądarce, to zachowuje się ta
    aplikacja tak samo jak jedna z kart - wylogowuję i zamykam - i dupa,
    przeglądarka wisi, nie wiadomo po co, nawet przez minutę.

    > Patrz pkt. 1 - masz demo na stronie czy może ipod był ważniejszy he he.

    Nie wiem o co chodzi z tym ipodem. Ale rozumiem że musisz wylać trochę jadu.
    Niech ci będzie. Pisz dalej.

    > Reasumując masz trochę pretensje do garbatego, że ma plecy krzywe.

    Reasumując: nie odróżnasz oceny/porównania - co czynię, od pretensji - którą
    widzi twoja wyobraźnia.

    Dodaję punkt oceny DB:

    5. Zabezpieczenie wejścia - rewelacyjne - aż 6 cyfr.
    Inne banki: hasła literowo-znakowo-cyfrowe, ośmioznakowe lub dowolnej
    długości, można stosować małe/wielkie litery (tylko Lukasowi to bez
    znaczenia), w wielu bankach stosowane maskowanie.
    A DB: tylko 6 i tylko cyferek.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie