  • Data: 2009-02-11 12:14:43
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:
    > I co teraz ? chcesz powiedziec ze mamy JPM powiedziec
    > "stracilismy, wiec wypierdalac" ?

    Chodzi mi o to nastawienie, ze bez zadnej dyskusji powinnismy po prostu
    przelac im kase. Jesli sa jakiekolwiek podstawy, by tej kasy od razu nie
    wyplacac, to trzeba rozwazyc konsekwencje, prowadzic negocjacje itp. Byc
    moze te pomysly Pawlaka to tylko czesc negocjacji i dobrze wie, ze
    zadnej ustawy kasujacej wszystkie opcje nie da sie wprowadzic. Ale jak
    powie najpierw wypierd. to moze im rura zmieknie i dalsza dyskusja
    bedzie w innym tonie. Moze to czysty populizm. Pewnie wszystkiego po
    trosze, szansa na ugranie kilku spraw naraz. Niech kozaczy, ja go,
    duchowo, w tej sprawie wspieram :) Wiadomo, ze po drodze przy okazji
    miliony sie rozejda po szwagrach, ale to inna historia, zawsze sie
    rozchodza i sie trzeba z tym pogodzic.
    MaciejZ