eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
  • Data: 2006-06-02 12:39:26
    Temat: Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (...)

    >> Co ciekawe, w wielu watkach pojawialo sie "karta Inteligo zaplacic sie
    >> nie dalo; eKarta mBanku poszlo od razu".
    >
    > Jeśli masz dostęp do eKARTY - spróbować przeprowadzić transakcję nie
    > zaszkodzi. Z kolei eKARTA też nie jest produktem bezproblemowym - jest
    > kilka sklepów gdzie próba transakcji eKARTĄ spełznie na niczym:
    > http://www.mbank.com.pl/mszop/tab.html

    Nie mam takiej karty.
    Po prostu obawiam sie, ze skoro to w zasadzie taki sam rodzaj karty, jak
    Inteligo, to bede mial takie same problemy z platnosciami.


    >> Na stronie mBanku znalazlem cos takiego [1]:
    >
    > [...]
    >
    >> Technicznie nie jestem wiec w stanie zrozumiec, dlaczego ludziom z
    >> archiwum karta Inteligo nie dzialala, a ta z mBanku dzialala.
    >
    > Sprawa rozbija się o operacje MO/IO/TO - bank, wystawca karty - blokuje
    > lub nie możliwość dokonywania operacji zdalnych via
    > Internet/telefon/list. Swego czasu ficzer ten zarezerwowany był głownie
    > dla embosowanych kart (zwykle kredytowych), z biegiem czasu pojawiło się
    > kilka zwykłych płaskich debetówek które miały odblokowaną możliwość
    > transakcji MO/IO/TO (jak np. VE Inteligo).
    > Nie jestem do końca pewien jak ma się sytuacja z rozpoznawaniem przez
    > terminal karciany rodzaju karty (debetowa/kredytowa/charge) - pojawiały
    > się głosy, że rozpoznanie nie jest możliwe po numerze karty, z drugiej
    > strony ktoś też pisał, że przykładowo w USA przy transakcji karcianej w
    > sklepie trzeba podać prawidłowy rodzaj karty bo autoryzacja nie
    > przechodziła. Może podczas autoryzacji bank przesyła również informacje
    > dotyczące rodzaju karty - i te nowsze, wirtualne nie odpowiadają wymogom
    > systemów informatycznych sklepu/firmy która próbuje za jej pośrednictwem
    > obciążyć rachunek?
    > Kij ich wie... ;-)

    Dostalem taka odpowiedz ze sklepu:

    Dear Tomasz,
    I have tried to process your order for you today but unfortunately the
    card details have been declined by the bank.
    Kind Regards
    Denise
    Hudson Reed



    Najlepsza jest jednak odpowiedz z Inteligo - pelen profesjonalizm:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana wiadomość, w przypadku jakichkolwiek
    trudności z realizacją transakcji kartą Inteligo Visa Electron we
    wskazanym przez Pana serwisie internetowym, prosimy o sprawdzenie, czy
    podczas jej wykonywania podaje Pan prawidłowe dane.


    --
    Tomasz Chmielewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1