-
Data: 2006-06-02 12:39:26
Temat: Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ](...)
>> Co ciekawe, w wielu watkach pojawialo sie "karta Inteligo zaplacic sie
>> nie dalo; eKarta mBanku poszlo od razu".
>
> Jeśli masz dostęp do eKARTY - spróbować przeprowadzić transakcję nie
> zaszkodzi. Z kolei eKARTA też nie jest produktem bezproblemowym - jest
> kilka sklepów gdzie próba transakcji eKARTĄ spełznie na niczym:
> http://www.mbank.com.pl/mszop/tab.html
Nie mam takiej karty.
Po prostu obawiam sie, ze skoro to w zasadzie taki sam rodzaj karty, jak
Inteligo, to bede mial takie same problemy z platnosciami.
>> Na stronie mBanku znalazlem cos takiego [1]:
>
> [...]
>
>> Technicznie nie jestem wiec w stanie zrozumiec, dlaczego ludziom z
>> archiwum karta Inteligo nie dzialala, a ta z mBanku dzialala.
>
> Sprawa rozbija się o operacje MO/IO/TO - bank, wystawca karty - blokuje
> lub nie możliwość dokonywania operacji zdalnych via
> Internet/telefon/list. Swego czasu ficzer ten zarezerwowany był głownie
> dla embosowanych kart (zwykle kredytowych), z biegiem czasu pojawiło się
> kilka zwykłych płaskich debetówek które miały odblokowaną możliwość
> transakcji MO/IO/TO (jak np. VE Inteligo).
> Nie jestem do końca pewien jak ma się sytuacja z rozpoznawaniem przez
> terminal karciany rodzaju karty (debetowa/kredytowa/charge) - pojawiały
> się głosy, że rozpoznanie nie jest możliwe po numerze karty, z drugiej
> strony ktoś też pisał, że przykładowo w USA przy transakcji karcianej w
> sklepie trzeba podać prawidłowy rodzaj karty bo autoryzacja nie
> przechodziła. Może podczas autoryzacji bank przesyła również informacje
> dotyczące rodzaju karty - i te nowsze, wirtualne nie odpowiadają wymogom
> systemów informatycznych sklepu/firmy która próbuje za jej pośrednictwem
> obciążyć rachunek?
> Kij ich wie... ;-)
Dostalem taka odpowiedz ze sklepu:
Dear Tomasz,
I have tried to process your order for you today but unfortunately the
card details have been declined by the bank.
Kind Regards
Denise
Hudson Reed
Najlepsza jest jednak odpowiedz z Inteligo - pelen profesjonalizm:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana wiadomość, w przypadku jakichkolwiek
trudności z realizacją transakcji kartą Inteligo Visa Electron we
wskazanym przez Pana serwisie internetowym, prosimy o sprawdzenie, czy
podczas jej wykonywania podaje Pan prawidłowe dane.
--
Tomasz Chmielewski
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.06 13:16 Grzegorz Kamionka
- 02.06.06 15:07 Tomasz Chmielewski
- 02.06.06 18:48 Krzysztof Halasa
- 02.06.06 18:49 Krzysztof Halasa
- 02.06.06 19:42 Tomasz Chmielewski
- 02.06.06 21:02 - Robert -
- 02.06.06 23:14 Krzysztof Halasa
- 02.06.06 23:16 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...