  • Data: 2010-08-20 19:55:34
    Temat: Re: dlaczego kartą kredytową taniej o 4% ???
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-20 19:22, Miroro wrote:

    > Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a czemu za 2 tygodnie, a czemu dziś. Przelew nie idzie 2 tygodnie, a
    > kartą chyba nie jest w tym samym dniu. Chyba, że o czymś nie wiem. Poza
    > tym chyba jeszcze ktoś musi zapłacic prowizję bankowiobsługującemu karty
    > za transakcję. Kto?

    Psychologia :-)

    Ktos pewnie zrobil badania i wyszlo, ze zaledwie 5% dzoniacych kupuje w
    koncu polise. Ale jak sie zaproponuje rabat, to odsetek kupujecych
    rosnie do 15% :-)

    Ty dales sie zlapac - zamiast zastanawiac sie "skont" wziac pieniadze,
    albo czy konkurencja ma taniej - po prostu kupiles u nich polise
    omamiony wizja 4% :-)

    Pozdro

    Maseł