  • Data: 2009-11-10 11:18:47
    Temat: Re: dlaczego spółka dba o swoich akcjonariuszy?
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hdbdki$4g4$1@inews.gazeta.pl...
    > Jerzy, zapomniałeś o najważniejszym: czy właścicielem/głównym
    > akcjonariuszem
    > spółki nie jest przypadkiem ktoś ze znanych polskich oligarchów -
    > L.Czarnecki,
    > R.Krauze, Z.Solorz-Żak, M.Sołowow, R.Karkosik i kilku innych.
    >
    > Są to jak wiadomo najwięksi wyzyskiwacze i kombinatorzy.
    > Rządząca w latach 2005-2007 koalicja PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk
    > wskazywała
    > ich jednoznacznie jako winowajców opóźnień w procesie budowy IV RP i
    > Polski
    > solidarnej !!!

    Bez przesady, przeginasz.
    To tylko takie medialne paplanie pod tłum słuchający tych politycznych
    bredni z rozdziawionymi gębami.
    Zobacz tu, BTW ciekawe w kontekście najmniej opisywanego postoju JK w drodze
    z ministerstwa do Mariotta.
    Ja tam się nie dziwię, że umorzyli, odebrane by zostało jako nieuzasadniony
    atak i jaki płacz by się podniósł:

    http://www.rp.pl/artykul/268687_Klopoty_slynnej_kanc
    elarii.html