    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego wplatomaty sa tak popularne w Polsce?
    Date: Mon, 5 Oct 2009 02:04:25 -0700 (PDT)

    On Oct 5, 12:55 pm, Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> wrote:

    > Sadzac po watkach na tej grupie, sa dosc popularne.

    Tak tak, ze tez na to nie wpadlem - jasne bo ta grupa jest
    reprezentatywna grupa obywateli RP. Kazdy obywatel RP jest facetem w
    wieku 20-50 lat, z wyzszym wyksztalceniem [lub student], wykonujacym
    wolny zawod badz bedacy samodzielnym specjalista, ew. przedsiebiorca,
    posiada dostep do internetu, konto w mBanku, karte kredytowa i
    ponadprzecietna wiedze o naszej bankowosci.

    :)

    > Widac je dosc czesto w centrach handlowych itp.; nie przypominam sobie,
    > abym je widzial w innych krajach.

    Teoretycznie bo nie trzeba bujac sie do kasy i walczyc z organicznym
    systemem bankowym. Jednak praktycznie nawet nie wszystkie banki maja
    je w ofercie [ing, bre, polbank - ktos jeszcze?], a ich zasieg % jesli
    chodzi o klientow polskich bankow jest zapewne mniejszy jak 10% :)

    Ponawiam wiec pytanie czy cos co maja w ofercie 3-4 banki, wystepuje
    glownie w duzych miastach [i jedynym chyba miastem gdzie mozna
    powiedziec, ze do wplatomatow jest wszedzie blisko jest Wawa] i
    korzysta z tego mniej jak 10% klientow bankowosci mozna nazwac czyms
    "tak popularnym"? :)

    A dodam jeszcze od siebie, ze nie jest to nasz wynalazek i depozytowe
    atm wystapuja takze w innych krajach i zapewne sa rownopopularne :) Na
    pierwszy rzut oka nie roznia sie jakos drastycznie od zwyklych
    bankomatow, wiec moze po prostu sie nie przygladales?