  • Data: 2009-10-05 11:37:05
    Temat: Re: dlaczego wplatomaty sa tak popularne w Polsce?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 04:10:46 -0700, BK napisał(a):

    > Nie wyciagam na podstawie jednego Lublina ale statystyki dostepnosci
    > wplatomatow i ich wykorzystania przez klientów naszych bankow. Lublin
    > sluzyl jako obraz takiej sytuacji. W dalszym ciagu trzeba pamietac, ze
    > wiekszosc klientow bankow nie ma pojecia nawet o istnieniu wplatomatow,
    > nie mowiac o korzystaniu z nich. Z bankowosci internetowej korzystanw
    > tym kraju jedynie ok. 7 milionow klientow bankow [mniej jak polowa].

    Co ma bankowość internetowa do wpłatomatów to nie wiem, ale podam Ci
    przykład. Jak jeszcze miałem citione direct, to widziałem kilka jak nie
    więcej przypadków, kiedy nawet starsze osoby korzystały właśnie z
    wpłatomatu spłacając kk albo kredyt.

    > Spoleczenstwo nasze - wbrew temu co sie moze wydawac uczestnikom
    > dyskusji na tej grupie - jest malo ubankowione. Taka rzecz jak wplatomat
    > to poki co jeszcze "gadzet".

    Hmmm to w moim 120 tys. mieście ten gadżet mbanku po jakimś roku czasu
    kompletnie się rozleciał. Do tego często z rana wypłacam pieniądze w
    oddziale multi i jeszcze mi się chyba nie zdarzyło, aby pod wpłatomatem
    nikogo nie było.

    Xenocide