    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego wplatomaty sa tak popularne w Polsce?
    Date: Mon, 05 Oct 2009 11:26:06 +0200

    > Tak tak, ze tez na to nie wpadlem - jasne bo ta grupa jest
    > reprezentatywna grupa obywateli RP. Kazdy obywatel RP jest facetem w
    > wieku 20-50 lat, z wyzszym wyksztalceniem [lub student], wykonujacym
    > wolny zawod badz bedacy samodzielnym specjalista, ew. przedsiebiorca,
    > posiada dostep do internetu, konto w mBanku, karte kredytowa i
    > ponadprzecietna wiedze o naszej bankowosci.

    co za charakterystyka piszących na grupie, zabrzmiało to jak jakaś elyta ;-D

    > A dodam jeszcze od siebie, ze nie jest to nasz wynalazek i depozytowe
    > atm wystapuja takze w innych krajach i zapewne sa rownopopularne :) Na
    > pierwszy rzut oka nie roznia sie jakos drastycznie od zwyklych
    > bankomatow, wiec moze po prostu sie nie przygladales?

    być może chociaż ja jeszcze takiego za granicą nie widziałem, może
    dlatego że się specjalnie nie przyglądałem, zauważyłem za to automaty
    wymieniające pieniądze na lokalną walutę...u nas takich chyba nie ma?

    --
    pozdrawiam
    RobertS