eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidługie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post › Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
  • Data: 2009-03-25 09:03:29
    Temat: Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 21:05, Wiktor <a...@...pl> wrote:
    > Przy składaniu wniosku było pytanie, czy chcę
    > założyć dostęp internetowy do lokaty. Wybrałem NIE, gdyż mam już za dużo
    > kont i nie chcę sobie kolejnym kontem głowę zawracać.

    Proponuje, zeby ktos znajomy ponowni ezlozyl taki wniosek, drukujac
    poszczegolne ekrany, zeby byl dowod, ze w okresie gdy wnioskowales
    mozna bylo wybierac opcje bez dotepu i konta. Inaczej mozez nie mioec
    dowodow, ze faktycznie gdy zakladales lokate system dawal teoretycznie
    mozliwosc rezygnacji z opcji, ktorych ni echcesz.
    Podobni eaktualna tresc regulaminow i innych dokumentow.