    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: do Multi
    Date: Sun, 23 Feb 2003 19:36:48 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:021f01c2db55$e24dd550$5b344cd5@pecet...
    > Witam !
    >
    > Czy ktos przenosil sie do Multibanku przenoszac kredyt odnawialny ?
    > Z ich info wynika, ze jest to prosta operacja,a z kalkulatora (z WWW)
    > wynika, ze przyznaja spory limit.
    > Czy tak jest faktycznie ? Czy sa jakies problemy, trudnosci ?
    > Na co zwrócic uwage ?
    > Bede wdzieczny za wszelkie rady i sugestie.
    > Pozdrawiam.

    Mogłem sobie pozwolić na przeprowadzenie takiej eskapady w ten
    sposób, że najpierw założyłem konto i doczekałem się kart, haseł itp.,
    następnie zamknąłem konto w banku, z którego rezygnowałem, a dopiero
    później (już z potwierdzeniem zamknięcia i historią rachunku)
    wnioskowałem o limit kredytowy w Multi. Jedno jest pewne: niezbadane są
    ścieżki, którymi chadzają ludzie z Biura Kredytów Detalicznych. Konto
    likwidowałem w BSK, ale przyznałem się do innego limitu, w Telepekao.
    Gdyby ktoś starannie przeczytał dokumenty, jakie wysłałem do BKD, to nie
    byłoby problemu, bo wszystko było dokładnie wyjasnione. Tymczasem kazano
    mi zrezygnować z limitu w Telepekao. Musiałem na gwałt napisać i wysłać
    do BKD wyjaśnienie, bo taka sytuacja mi nie odpowiadała. W sumie sprawa
    zakończyła się pozytywnie dla mnie i bez opóźnień, ale cień na moją
    opinię o procedurach banku padł (inna sprawa, że nie była to wina samego
    Multi, tylko BKD, a to jak by nie patrzeć inny wydział BRE, ale zawsze
    psuje wizerunek).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl