    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: do Totusa
    Date: Tue, 13 Mar 2012 15:05:26 +0100

    sys29 wrote:

    > raju
    >
    > Tak, to idealny kraj. Rządzi liberalna junta wojskowa. Bardzo chciałbym
    > aby tak samo było w Polsce. Nie cierpię socjalizmu i demokracji ...
    > i na pewno Ty tego nie zmienisz.

    > najnowszym
    >>

    > Zabrzmiało to niedorzecznie (nawet w konwencji żartu), bo przecież ja tu
    > nigdy i nigdzie nie napisałem, że czegokolwiek od kogoś oczekuję.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Ty nie oczekujesz ale on tak. Jak wyjedziesz to wyjadą Twoje podatki z Tobą.
    Kij z Tobą, ale te podatki mógłbyś mu przysyłać i manie też. Twoje plany
    bardzo mnie denerwują. Muszę Cie jakoś zniechęcić. W Singapurze za plucie na
    chodnik i śmiecenie w miejscach publicznych wymierzane są gigantyczne kary.
    Nie stać Cie na Singapur. Zwróć uwagę na słowo 'wymierzane". Nie zapisane w
    prawie tylko realnie ściągane. Wyobraź sobie, że siedzisz w parku i popijasz
    winko z gwinta. Nie można potem wyrzucić pustej plastikowej butelki przed
    siebie. Przecież to nie jest kraj dla normalnych ludzi.