  • 1. Data: 2012-03-11 19:57:56
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Buddyzm jest religią nieteistyczną

    Religią, czy po prostu kultem jegomościa który swego czasu obłaskawił
    szatana ?.

    W. Cejrowski- Buddyzm
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=GbvVapvaLts#t=1303s

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-03-12 10:08:55
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Religią, czy po prostu kultem jegomościa który swego czasu obłaskawił
    > szatana ?.

    Zgadnij która religia czci jegomościa, który STWORZYŁ szatana i toleruje go
    i straszy nim wiernych mimo posiadania zdolności jego anihilacji. To dopiero
    absurd.

    --
    Jan Werbiński

  • 3. Data: 2012-03-12 18:18:44
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > go
    > i straszy nim wiernych mimo posiadania zdolności jego anihilacji. To

    Tzn - żeby była jasność - mam rozumieć, że ty również (podobnie jak totus i
    Sys29) nie wierzysz w Boga, ani w "upadły produkt boski" czyli w Szatana ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2012-03-12 19:18:10
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Tzn - żeby była jasność - mam rozumieć, że ty również (podobnie jak totus i
    > Sys29) nie wierzysz w Boga, ani w "upadły produkt boski" czyli w Szatana ?.

    A ty jak "większość" jesteś wyznawcą szatana i w swojej pysze obrażasz Boga
    Wszechmogącego, twierdząc, że stworzył coś co mu się sprzeciwi i będzie
    bruździło w jego dziele stworzenia??? Tak jak co poniektórzy, którzy między
    innymi wyrzekli się dzieła tworzenia nowego życia pomimo wyraźnego nakazu
    Bożego, blokują przekazywania genów następnym pokoleniom pomimo iż te pochodzą
    od samego Stwórcy??? Tworzą zawoalowaną kulturę śmierci co zresztą widać w
    całej Europie. Pamiętajmy, że liczą się efekty nie propaganda.

  • 5. Data: 2012-03-12 19:40:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn - żeby była jasność - mam rozumieć, że ty również (podobnie jak totus
    > i Sys29) nie wierzysz w Boga, ani w "upadły produkt boski" czyli w Szatana
    > ?.

    Modlisz się do obrazów? (nie mam na myśli wizerunku Hamiltona)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2012-03-12 20:44:01
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja to jest, że najwięcej do powiedzenia na temat Boga moją zawsze kolesie z
    Gazety Wyborczej ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2012-03-12 21:40:27
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Tzn - żeby była jasność - mam rozumieć, że ty również (podobnie jak totus i
    > Sys29) nie wierzysz w Boga, ani w "upadły produkt boski" czyli w Szatana ?.

    Jako inteligentny nastolatek zorientowałem się, że to zwykłe bzdury i zostałem
    agnostykiem.

    --
    Jan Werbiński

  • 8. Data: 2012-03-13 07:51:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jako inteligentny nastolatek

    Widzisz kolego, bo żadnemu prawdziwemu katolikowi słowa które przed chwilą
    wypowiedziałes nigdy nie przeszły by przez gardło. Jak widać nie wiesz
    dlaczego, więc sobie doczytaj ...

    Siedem grzechów głównych dzisiaj
    http://mateusz.pl/mt/znak/sggd.htm

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-03-13 08:51:34
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Widzisz kolego, bo żadnemu prawdziwemu katolikowi słowa które przed chwilą
    > wypowiedziałes nigdy nie przeszły by przez gardło. Jak widać nie wiesz
> [...]
    Apage satanas!!!

  • 10. Data: 2012-03-13 09:12:26

    <n...@g...pl> napisał(a):

    > Apage satanas!!!

    Miałem to tylko w ten sposób skwitować, ale jednak muszę Cię nieco podsumować.
    Jak długo Cię czytam notorycznie łamiesz Dziesięć przykazań po czym wciskasz
    wymysły wyznawców szatana na grupie poświęconej giełdzie. O co Ci tak naprawdę
    chodzi???