eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankido amatorów narzekających na sposób ustalania % w Multi przy kr. hipotecznym › Re: do amatorów narzekających na sposób ustalania % w Multi przy kr. hipotecznym
    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: do amatorów narzekających na sposób ustalania % w Multi przy kr.
    hipotecznym
    Date: Sun, 23 Jul 2006 21:40:23 +0200

    "nod" <n...@o...pl> wrote in message
    news:219a.0000003c.44c3581d@newsgate.onet.pl...
    > No i co myślicie - Wy wszyscy, którzy tak psioczyli o MultiBanku, że ich
    > sposób
    > ustalania % kredytu hipotecznego, które nie jest powiązane "LOBOR + marża"
    > jest
    > złe i w ogóle.
    > Ja mam kredyt w CHF na 2,45% w Multi, a kolega dostał ostatnio kolejną
    > podwyżkę
    > z BPH - ma teraz oprocentowanie 3,7%.
    >
    > Rzeczywiście, Multi to fatalny wybór, bo przecież Zarząd wybiera
    > oprocentowanie
    > i jest to taka strasznie niekorzystna forma.... buahahhahah

    Ogólnie to fajnie, ale wątek powinien nosić chyba tytuł 'spekulacja
    krótkoterminowa na kredycie hipotecznym' :-)
    Mowa o kredycie HIPOTECZNYM czyli perspektywie nie 2 czy 3 a 20 lub 30 lat, w
    takim horyzoncie czasowym i zabezpieczniu w nim własnych interesów trzeba tutaj
    myśleć.

    Może jestem wyjątkiem ale nie wierzę że że ten czy inny bank chce być tak bardzo
    dobry dla swoich klientów - banki nie są do kochania ale do zarabiania
    pieniędzy - ale dla siebie :-)
    Teraz sytaucja na rynku jest taka jak jest i wszyscy są optymistami.
    Ale za parę lat może być zupełnie inaczej.

    Podpisując jakąkolwiek umowę na 20 czy 30 lat zawsze lepiej mieć jasno określone
    jej warunki powiązane są ze wskaźnikami na które druga strony umowy (tutaj bank)
    nie ma wpływu.

    Jak ktoś już tutaj napisał: zobaczymy, zobaczymy (a za parę lat Google przypomni
    ten wątek przyznając rację jednym lub drugim :-)

    TomekD