  • Data: 2009-06-08 22:21:59
    Temat: Re: do bradleya i innych znajacych oferte bankow UK
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:78c7b26f-d402-45b6-9f84-a867d4e45072@v4g2000vba
    .googlegroups.com...

    > NatWest, Nationwide...
    >
    > Ale orientujesz sie co na tej grupie robia z kims kto pomyli PKO BP z
    > Pekao SA? :)

    Myslic sie jest rzecza ludzka:) Jak mawial moj boss z przed nastu lat "nie
    myli sie tylko ten co nic nie robi".
    Nie niewiem, co robia, ale moge sie domyslic:) Taka nowa moda w Polsce
    zlapanie na literowce czy pomylce nazewnictwa. Wowczas mozna zablysnac, ze
    sie jest "lepszym". Wiem, przezylem to tu pare razy. W zasadzie to takim
    ludziom sie nie dziwie, zestresowane, zjeby od szefa non stop, albo nerwy
    czy klient zaplaci, przyjdzie, to na grupie sie choc wyzyje;)
    Ja machnelem sie bo wlasnie czytalem wyciag NatWest;) i to mnie sie
    zasugerowalo. Dopiero po wyslaniu posta zobaczylem, ze chodzi o Nationwide.
    Pozdro