  • Data: 2008-06-18 17:16:54
    Temat: Re: [do grupowej wró?ki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Alez majac 10% akcji firmy X kupionych po 100zł po roku gdy akcje sa GPW
    > sa po 50zł JA DALEJ MAM 10% firmy a czesto w tej firmie NIC SIE NIE
    > ZMIENILO to tylko na gieldzie jakies wyceny z kosmosu.
    Gdybym byl inwestorem branzowym, to by cos zmienialo.

    A mnie tylko obchodzi ile zlotowek w odpowiednim momencie dostane. A
    cene ustala gielda niestety :)

    > To takie same mysdlenie iz jestes wstanei lapac dolki.

    Nie ogladam codziennie wykresow, raz na jakis czas szukam trendow.
    Rosnie, ladnie sie nazywa i sprzedaje chodliwy towar - to sobie kupie.

    Jak bedzie spadac, to sprzedam, byle powyzej ceny zakupu + prowizja.
    Tak, nieraz myslalem "jeszcze urosnie". Nieraz sie temu poddalem.

    Dlatego wole zrealizowac maly zysk lub mala strate, niz kisic wielka
    "wirtualna" strate ozdobiona marzeniem - kiedys urosnie. Jak zarobie
    tysiac, to mam roundtrip do Barcelony, a ja bardzo lubie Barcelone. A
    miliona w blizej nieokreslonej przyszlosci moge nie posmakowac, bo mnie
    tramwaj rozjedzie.

    Dla potomnych zostanie pokazne odszkodowanie z TU, wiec nie musze
    akumulowac majatku na pokazny spadek :)

    pozdrawiam
    Wieslaw