  • Data: 2010-10-27 14:22:15
    Temat: Re: do kur...nędzy co sie dzieje z tym polbankiem?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek napisał(a):
    > ale dzwoniłeś z oddziału? ;)
    >
    > U mnie w podobnych sytuacjach tak było, że "opiekunka" wystukiwała
    > numer i podawała mi słuchawkę.

    Nie, bo PIN do obslugi telefonicznej mialem w domu. Wychodzac z oddzialu
    na 90% bylem przekonany, ze tak sie skonczy, ale chcialem to sprawdzic
    :D a ze mi sie nie spieszy z ta zmiana limitu bardzo, no to sie
    przekonalem :) Na druga wizyte wybiore inny oddzial. Mam nadzieje, ze
    jest w Wawie choc jeden taki, ktory bedzie umial zmienic limity.

    PG