  • Data: 2015-01-18 12:59:39
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > mówię jak było praktycznie, skoro wiesz lepiej to trudno

    wiem jak było praktycznie, byłem na spotkaniu w 7-8 bankach.

    > KAŻDY doradca w KAŻDYM banku ma OBOWIĄZEK pokazać odpowiednie wykresy
    > dot. kursów i stóp procentowych

    ROTFL
    To mnie nie pokazano tego w zadnym.

    > KAŻDY klient ma OBOWIĄZEK się z tym zapoznać i podpisać, że to zrobił

    Od jakiego momentu.
    Bo na moich spotkaniach raczej pominieto ten fragment.

    > dodatkowo należy oświadczyć, że pomimo przedstawienia oferty w PLN
    > wybierało się (bo teraz już nie można) ofertę w walucie

    Zapewne mówisz o jakis nowych rekomendacjach KNF. A wczesniej?

    > ZAWSZE wysyłam ludziom dokumenty (umowy, regulaminy) wcześniej, aby
    > mogli się zapoznać z warunkami, przeczytać w domu i ew. wyjaśnić
    > wątpliwości mogą przeanalizować, iść do znajomego prawnika,
    > ekonomisty, księdza i podjąć decyzję

    Zaczynam rozumiec Twoje podejscie.

    > a i tak wielu podejmuje irracjonalne decyzje, są mitomanami i hurra
    > optymistami, że "jakoś to będzie"...

    A to jest inna inszosc.
    Byc moze obecnie wyczulenie na te kwestie sa wieksze.
    ale pare lat temu nie było.

    > to są kredyty na dziesiątki lat, czyli z samej natury ryzykowne (czy w
    > walucie czy w PLN), bo kto wie jaką będzie miał sytuację w tak
    > dalekiej przyszłości

    Oczywiscie.

    > ludzie biorą kredyty potem się rozwodzą, umierają, tracą pracę, mają
    > problemy zdrowotne itp...każde z tych zdarzeń powoduje, że sytuacja
    > kredytobiorcy się zmienia

    Startujesz w konkursie na truzim miesiaca?

    > ps
    > dla doradcy nie ma znaczenia czy klient ma kredyt w PLN czy w innej
    > walucie, wynagrodzenie jest takie samo

    Tak, ale w PLN ludzie nie mieli zdolnosci. A w CHF magicznie sie znajdowała
    - cóż to za konstrukcja?