  • Data: 2015-01-20 23:26:16
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

> [...]
    > pokrótce napiszę, co się stanie jeśli 0,7 mln kredytów CHF pójdzie do
    > piachu.
    > Parę mniejszych banków typu Getin będzie musialo zostać
    > dokapitalizowane. Zgadnij czyimi pieniędzmi.
    > W kolejnych trzeba będzie włączyć tryb oszczędny co pewnie skończy się
    > zwolnieniem ok 10-20 tys osób. Części z nich trzeba będzie zapłacić
    > wcześniejsza emeryturę, zasiłek dla bezrobotnych itp.
    > Oszczędności dotkną też innych produktów prowadzonych przez banki -
    > przez co spadną zamówienia na reklamy, usługi, itp dla banków.

    Czyli co? Oszukali ale w imie wyzszego dobra jest ok?

    > Naprawdę koszt operacji pomagania frankowiczom może spowodować dużo
    > większe koszty społeczne tej operacji.

    Może. Ale nie ma sprawy - na razie słysze w TV ze banki rzna głupa wiec bez
    pozwu zbiorowego sie nie obedzie.

    > Dlatego nawet jeśli banki zostaną zmuszone do jakichś dużych ustępstw,
    > koszty poniesie całe społeczeństwo.

    I co ja mam ci odpowiedziec? Frankowicze to tez spoleczenstwo.
    I ta czesc spoleczenstwa została oszukana.

    > Bo to złodziej. I pijak! Bo każdy pijak to złodziej!

    Kto? Cos piłes zanim napisałes?