  • Data: 2009-10-13 16:43:36
    Temat: Re: dobre i to
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy pisze:
    > Zebrało sie dwóch konstytucjoanlistów z bożej łaski.
    > Idzcie sobie na psy wojny, tam zobaczycie jak słuzby specjalne obalają
    > rządy.
    > A tu wała jak Polska cała:)))

    No, tym bardziej , że Donald Tusk ma już w tym wprawę. Można powiedzieć
    , że zawodowiec.

    Już w 1992, w wieku dwudziestu kilku lat, udało Mu się w noc czerwcową
    uczestniczyć w zacnym gronie, w czerwcowym zamachu stanu, by usunąć
    koniecznie następnego dnia rano szefa MSW i nie dopuścić Go do budynku
    Ministerstwa, żeby czasem społeczeństwo nie dowiedziało się pewnych
    faktów. Tym niemniej i tak szydło wyszło z worka i wszyscy oprócz XXL
    wiemy o co chodziło :)

    Dowodziłoby to tego, że nie wszystko jeszcze zostało ujawnione skoro
    warto ryzykować Trybunałem Stanu. Czekamy na ciąg dalszy...