  • Data: 2009-09-01 12:25:24
    Temat: Re: dolary na Slowacji
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 12:05:53 +0000, xbartx napisał(a):

    > Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne
    > różnice?

    Powiedzmy, że niedrogie piwo w sklepie kosztowało wcześniej 11-13 koron,
    co przy kursie oficjalnym 0,31 dałoby ileś tam eurosów. A teraz piwo
    kosztuje 0,55 euro, co nijak nie ma się do powyższego równania. Nawet ja
    to widzę, chociaż z matmy jestem baran jak się patrzy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd