  • Data: 2009-06-16 13:16:00
    Temat: Re: domena bankowa
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Domeny/nazwy sa czesto objete ochrona jak znaki
    >towarowe [np. w USA].
    >W Polsce nie ma takich przepisow, jest jednak
    >praktyka sadow, NASK czy
    >UOKIK i w tej praktyce wyksztalcila sie ochrona
    >prawna domeny. Mozesz
    >korzystac z domeny zawierajaca jakas znana nazwe
    >innego przedsiebiorcy
    >poki nie bedziesz probowal na tym zarabiac. I moim
    >zdaniem to jest
    >fair, bo to, ze sobie nazwe strone google.pl
    >[zakladajac, ze mu sie
    >udalo ja zarejestrowac] i wrzuce tam foty swojego
> [...]

    Ok. Własnie mi o to chodzi. Widzę, że na handel nie
    mam co liczyć.
    Art. 3. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji jest
    działanie sprzeczne z prawem lub
    dobrymi obyczajami, jeżeli zagraża lub narusza interes
    innego przedsiębiorcy lub klienta, wiec
    jeśli bym postawił tam stronkę badania opini na temat
    tego banku i jakieś ankiety badawcze dot. innch
    banków.
    To czy to podpada pod sprzeczność z dobrymi obyczajami
    lub czy to może budzić podejrzenie zarobku?
    Piszę o tym, bo coś z ta domeną chcę zrobic szkoda
    kasy, która poszła dla Nasku.