  • Data: 2010-04-20 22:25:07
    Temat: Re: doradcy kredytowi - czy warto?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 00:04:21 +0200, zly napisał(a):

    > Dlatego, że ta działalność opiera się na prowizjach. I wiedzą, że doradca
    > ma motywację by kierować klienta nie tam gdzie najlepiej, tylko tam gdzie
    > będzie największa prowizja dla niego.

    No i co z tego? Rolą doradcy jest sprawić, aby klient dostał kredyt.
    Inaczej: doradca sprzedaje klientowi konkretny produkt, bo kredyt jest
    takim samym produktem jak paczka papierosów czy bochenek chleba. To czy i
    ile doradca na kliencie zarobi nie powinno tego klienta obchodzić, to raz.
    A dwa, że doradca ma motywację żeby jednak tą prowizję zgarnąć, więc będzie
    kierował wniosek klienta w pierwszej kolejności tam, gdzie klient ma
    największą szansę swój "wymarzony" kredyt otrzymać.

    Na przykładzie Expandera - współpracują z 22 bankami, po rozmowie z doradcą
    wniosek został skierowany do dwóch wybranych, po czym został wyłoniony ten
    jeden konkretny bank, z którym zostanie podpisana umowa.

    Jeżeli ktoś ma czas, żeby biegać po 20 placówkach różnych banków i składać
    wszędzie swoje papiery, to pozostaje mi tylko pogratulować. Może niech czas
    stracony na wizytację banków przeznaczy na pracę, to nie będzie musiał brać
    kredytu hipotecznego na resztę życia :)

    Swoją drogą Twoja argumentacja jest z gruntu błędna. Nikt na rynku się nie
    reklamuje, że załatwi ci _najtańszy_ kredyt. Reklamują się, że pomogą w
    uzyskaniu kredytu i rzeczywiście to robią.

    --
    best regards,
    scream