  • Data: 2009-10-21 06:30:38
    Temat: Re: dorsz za 6 zlotych
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hbkcut$cr$1@inews.gazeta.pl...
    > skippy <...@n...ma> napisał(a):
    >
    >> buzi buzi
    >>

    > Mordo ty moja. 2390 dzisiaj, czy nie?

    Charakterstyczne jes dla was wszystkich po kolei, że w końcu nie
    wytrzymujecie i są używane argumenty osobiste.
    Delikatnie czy mniej, ale zawsze się to w końcu dzieje.
    Burak, idiota albo i gorzej:)))
    Później w realnej władzy to sie odpowiednip przekłada na argumenty fizyczne.

    Co do wirusa LSD o którym wspomniałeś, to niestety jest choroba przypisana
    pisowi.
    Bliżej coraz bliżej, a ideologicznie to nie widzę specjalnych różnic.
    Wspomnisz moje słowa, jak za rok zgodnie z planem B będziecie promować
    Cimoszka w 2giej turze.
    Bo plan A, na szczęście, ma marne szanse powodzenia:)