  • Data: 2006-10-13 07:49:22
    Temat: Re: dosc skomplikowany problem - akredytywa i nie tylko
    Od: "Anna G." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:egmetd$21s$1@node4.news.atman.pl...
    >w Tunezji panuje dyktatura, dinar nie jest waluta wymienialna i oficjalnie
    >nie wolno go wywozic za granice, lepiej z takim krajem nie handlowac...
    >
    > przypomina mi sie historia jakiegos krajowego przedsiebiorstwa, ktore
    > "prawie" zrobilo super deal z jakims przedsiebiorstwem z Senegalu czy
    > innej Nigerii, sprzedali im zapalki z ogromnym zyskiem...towar polecial,
    > ale nigdy grosza za niego nie dostali...
    >
    > jezeli planowalas robic jakies interesy z firma z Tunezji to nalezalo
    > zaczac od sprawdzenia jakie sa praktycznie jej mozliwosci platnicze
    >
    > poza tym akredytywa nie jest tania...

> [...]

    Wiem az za dobrze jak wyglada sytuacja w Tunezji. Tak jak juz mowilam we
    wczesniejszym poscie moj maz jest Tunezyjczykiem.
    Z Tunezja warto handlowac, bo maja kupe kasy, trzeba sie tego po prostu
    nauczyc.
    Planuije robic interesy z tunezyskimi firmami, i dlatego dowiedzialam sie o
    tych problemach przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy.

    Ania