  • Data: 2005-05-15 21:52:11
    Temat: Re: dostepnosc srodkow z lokaty - powtorka (WAZNE)
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tarpan napisał(a):
    > Niedostalem wystarczajaco przekonywujacej odpowiedzi wiec powtorze swoje
    > pytanie (problem)
    >
    > Mam lokate odnawialna (w BPH) o terminie zapadalnosci 16.05.2005
    > (poniedzialek). Kiedy pieniadze sa dostepne bez utraty odsetek? 16-go czy
    > 17-go?
    > Mam na mysli odsetki od ostatnich 3 miesiecy, a nie utrate odsetek za
    > pierwszy dzien po odnowieniu sie lokaty.
    >
    > Mam duza platnosc w poniedzialek (16-go) a nie chce zrywac lokaty w ostatnim
    > dniu jej trwania...
    > Jak to jest w innych bankach?

    Jeśli chcesz to zrobić przez internet, to jest prosta metoda: poczekaj,
    aż odsetki się skapitalizują (zwiększy się saldo lokaty) i dopiero wtedy
    zerwij.
    A to powinno nastąpić 16 w godzinach porannych (a nie o 23:59 jak ktoś
    tu napisał wcześniej).

    W każdym razie środki będą dostępne napewno 16, tyle że niekoniecznie
    zaraz rano...

    Pozdrawiam

    PshemeK