eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidot. dzisiejszej awarii kontaRe: dot. dzisiejszej awarii konta
  • Data: 2006-10-26 07:24:57
    Temat: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marble" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:453e7664$0$17967$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Moja zona probowala wyplacic z bankomatu euronetu pieniadze za pomoca
    > karty Inteligo. Nic nie wiedziala o problemach banku Inteligo wiec
    > dwukrotnie powtorzyla probe wyplaty. Za kazdym razem wyskakiwal komunikat
    > ze transakcja zakonczona niepowodzeniem. Zabrala karte i poszla do domu.
    > Zaskoczyl ja po drodze 2 krotny sms z informacja, ze obciazono rachunek
    > Sprawdzilismy i faktycznie zaksiegowano 2 krotnie wplate i doliczono
    > prowizje za wyplate w obcym bankomacie. Nie ma nic w srodkach
    > zablokowanych tylko normalnie w historii rachunku figuruje jako wyplata.
    > Co teraz zrobic?

    Reklamację złożyć.
    Miałem taki przypadek i pieniążki wróciły na konto.

    > Oczywiscie wielominutowe wisdzenie na sluchawce do infolini nic nie daje.

    Nie chcą przyjąć reklamacji???


    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom
    E-mail: j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1