  • Data: 2009-02-06 07:11:33
    Temat: Re: duże spadki przed nami...
    Od: "Pester" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sheen" <z...@v...pl> wrote in message news:gmf01i$11u$1@news.onet.pl...
    > Jutro mega-odpał na WIG-u. Co najmniej 5%. Argumenty podałem w innym
    > wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    > indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo na
    > 1575 się raczej nie podniosą.

    Odreagowanie jednodniowe jest mozliwe ale rzedu 1,5% nie wiecej.
    Wez pod uwage chopie ze wlasnie prasa sie rozpisuje o tych aferach z opcjami
    (polskie papiery toskyczne) ktore moze spowodowac tornado w postaci
    wypadniecia z WIG20, a moze nawet calkiem z GPW az 1/3 wszystkicj notowanych
    tam spolek.
    Kto w takiej sytuacji bedzie chcial ryzykowac i kupowac akcje? Poza tym NIKT
    nie wie, ktore firmy maja te polskie toksyczne papiery, bo firmy sie nie
    chwala tym przedwczesnie, a potem nagle oglaszaja klape i bankructwo.

    Pester