    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: dywidenda z ACP.
    Date: Fri, 9 Jul 2010 14:56:49 -0700 (PDT)

    On 9 Lip, 21:32, " ron" <r...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Widzisz kolego, jak to z niekompetencji
    > robi się sprawa nie warta zauważenia,
    > woda na młyn idiotów, ale takie zycie,
    > ty pójdziesz dalej a barany pozostaną
    > na tym pastwisku.
    > Pozdrawiam Ciebie, korzystaj z dywident,
    >
    > --

    Kolega Paweł zaznaczył, AMATORSKIE pytanie.
    Coś tam się zawieruszyło i wszystko się wyjaśniło.

    Po co takie dogadywanie.
    W odpowiedzi otrzymał :niekompetencja, idiotów, barany, pastwisko i
    gówno.
    W wątkach politycznych napierdalajcie się ile wlezie (też coś od
    siebie czasami wrzucam), ale giełdowe sprawy może z większym luzem i
    chęcią pomocy.
    Żeby taki Paweł (pozdrawiam) wrócił i się udzielał, albo pytał.

    PS Dywidenda nie pisze się z "t" na końcu.