  • Data: 2009-01-26 18:51:42
    Temat: Re: dziadowski bank !
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 18:45, "łun" <a...@...com> wrote:
    > Dziadowski bank! W piątek złożyłem przelew na dzień dzisiejszy. Przelew nie dotarł.
    > Zalogowanie na konto jest niemożliwe - próbuję od godziny 16 i ciągle nic. Nie
    otwiera się nawet strona logowania.
    > Z tym bankiem co chwilę są jakieś problemy. Większego partactwa jeszcze nie
    widziałem.
    > Nie można zrezygnować z otrzymywania comiesięcznych wyciągów pocztą - jak informują
    - nie ma takiej możliwości. Mało tego z dwóch
    > należących do mnie rachunków (gotówkowy i oszczędzający) wyciagi przesyłają
    oddzielnie - w dwóch różnych kopertach, opłacanych
    > oddzielnie. Takie rzeczy to tylko w Polbanku.

    Marudzisz. Ja mam w polbanku 2 rory, 2 konta oszczednosiowe [tzn.
    jeden komplet moj, w drugim jestem wspolwlascielem], kk i kredyt. Co
    miesiac dostaje z banku 5 kopert w kazdym 1 kartka a4 ;-)