    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dziadowski bank !
    Date: Mon, 26 Jan 2009 11:20:41 -0800 (PST)

    On 26 Sty, 18:45, "łun" <a...@...com> wrote:
    > Dziadowski bank! W piątek złożyłem przelew na dzień dzisiejszy. Przelew nie dotarł.
    > Zalogowanie na konto jest niemożliwe - próbuję od godziny 16 i ciągle nic. Nie
    otwiera się nawet strona logowania.
    Miała się w tych dniach skończyć jakaś modernizacja i wprowadzanie
    nowych usług w bankowości internetowej
    widać mają nieprzewidziane problemy..
    Tylko raz składałem w Polbanku przelew z datą przyszłą - zrealizował
    sie prawidłowo ale moment dotarcia do celu wskazuje że prawdopodobnie
    wyszedł trzecią sesją, jeśli tak to zależnie gdzie był przelew może
    tam dotrzeć dopiero jutro rano.

    Dziś rano nie mieli problemów z przelewami, Alior -> Polbank zleciłem
    przed 9 rano, po 12:30 był już zaksięgowany w Polbanku.