  • Data: 2006-08-05 20:30:35
    Temat: Re: działalność gosp i konto osobiste
    Od: "jst" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Smiem twierdzic ze korzystanie z bankomatu jest trudniejsze od placenia
    > karta w sklepie. A takze zapewne jest bardziej niebezpieczne, i czesto
    > drozsze.

    Niby tak, ale w przypadku KK trzeba odrobinę praktyczności i dyscypliny -
    np. pilnować trzeba terminów spłaty. Poza tym starsi ludzie, dla których
    masło było zawsze marki "masło" nie są przyzwyczajeni do tak agresywnego
    marketigu jaki niektóre firmy robią - w tym banki.
    Ostatnio w Wyborczej przeczytałem w jakims artykule ciekawą tezę, że usługi
    bankowe w Polsce są takie drogie bo klienci sa zbyt mało mobilni: nie chce
    się im zmieniać banków bo to dodatkowy wysiłek, szczególnie jesli ma się
    jakies kredyty itp. Zgadzam się z tą tezą.

    Jaśli bank podnosi arogancko cenę za usługi ( np ING) to go zmieniam nie
    dlatego, że mi tych parę zł szkoda, ale dlatego, że moze mi się zdarzyć
    sytuacja losowa, kiedy będę bez stałych wpływów z kredytem na głowie. I ten
    bank będzie wtedy wobec mnie tak samo arogancki.
    .
    pzdr
    j.