  • Data: 2009-04-23 10:50:17
    Temat: Re: dziwna kolejność zleceń
    Od: "jaca" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zadzwoń do buira i napisz tu co powiedzieli, sam jestem ciekaw.
    > Moze w miedzyczasie wycofali i ponowili zlecenie ?
    > Oczywiscie nie bardzo widzę powód dla którego mogli to zrobić...
    > A może to arkusz interii coś "przekłamuje" ?
    >
    > george

    Okazuje się że problem jest w BOŚ-u znany czyli nie jestem pierwszy, na
    którego to trafiło. Plus dla nich że potrafią się przyznać. Prosili o
    dokładne opisanie problemu i ciekawe co z tym zrobią.

    Trochę mnie to dziwi, bo jeżeli trwa to już jakiś czas to znalezienie
    przyczyny wydaje się dosyć proste mając informacje o kilku takich
    przypadkach i wiążąc je ze sobą. I to bez względu na to czy przyczyną jest
    chochlik w postaci czynnika ludzkiego żonglującego zleceniami - czy też
    jakiś błąd systemowy. Szczególnie że jest to dosyć poważny problem. W tym
    przypadku ewidentnie ktoś/coś moje zlecenie anulowało i złożyło ponownie
    (zauważyłem także zmianę godziny złożenia zlecenia).

    yaca