  • Data: 2004-05-31 17:29:57
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 May 2004 08:50:38 GMT
    kuba <s...@k...onet.pl> nabazgral:

    > na tej grupie placacy za paczke
    > zapalek karta.Jak to ciezko miec w kieszeni 50 zl drobnych.
    > Swiatowcy z Koziej Wulki z pierwsza karta w nowym portfelu z trzema
    > kartami z innych bankow z wkladem po 100 zl na kazdej.

    Po prostu nie mailem a nie bede z kapcia zasuwal pol miasta po 50 pln do
    bankomatu i wracal aby zaplacic
    rownie dobrze moga powiesic na drzwiach wywieszke ze karta placimy od...
    (nawet niech to bedzie 20 PLN) i wtedy nie mam pretensji,
    a nie wtedy kiedy mam juz zakupu ide do kasy wyciagam karte a pani mi
    mowi ze od 15 PLN... chce mnie nacignac ?

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de