  • Data: 2002-04-03 04:42:59
    Temat: Re: dziwny problem z BSKOnline
    Od: <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Problem niedotyczy bezposrednio mnie, ale siostry ktora ma tam konto.
    > Otoz od pewnego czasu nie moze sie zalogowac. Na stronie
    > https://ssl.bsk.com.pl/
    > jest tylko rysuneczek i numer helpline, nie pojawia sie monit o
    > identyfikator i haslo.
    > Siostra ma IE5.0 W98, ja sprawdzalem u siebie - takie same efekty mam
    > IE5.5, WMe, pod Opera 6.0 i Netszkapa 4.72 to samo.

    U mnie tez

    > Czy ktos sie z tym spotkal? Co moze byc przyczyna? W helpline nic
    > konstruktywnego oczywiscie nie powiedzieli.

    Bo problem jest nietypowy. U mnie jest to problem Javy. Niech sprawdzi czy po
    lewej na dole na pasku zamiast "gotowe" nie wyswietla sie jej wykrzyknik,
    czasem tez pisze ze"gotowe ale wystapily blendy. Jak tak to u mnie pomaga:
    narzedzia > opcje internetowe > w tymczasowe pliki kliknij ustawienia a potem
    przegladaj obiekty. Niech usunie BSK Online. Niech wejdzie na strone logowania
    a system dociagnie aplet i go wtedy powinien poprawnie uruchomic. Ja tak musze
    co logowanie. Dotyczy IE pod NN mi nie chodzi.

    > Pozdrawiam,
    > Sebastian

    Cobra JM

    > ps. do czasu wszystko dzialalo dobrze i nagle taki numer!

    Mnie tez kiedys do czasu :-)