  • Data: 2012-11-16 09:58:42
    Temat: Re: dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jeszcze opiszę jak wyglądało to u mnie.

    Przestawiona oferta: 7% na rok, niepełne 6.2% na pół roku przy braku zobowiązań
    dlugoterminowych w postaci długoterminowego planu oszczędzania.

    Czyli tak jak się spodziewałem, konsultantka telefoniczna świadomie wprowadziła w
    błąd.

    Satysfakcję miałem tylko taką, że nie dalem się na nic namówić a wręcz przeciwnie:
    zostawiłem konsultanta z rezygnacją prowadzenia rachunku w OpenOnline w ręku. Bo w
    sumie taki był mój główny cel wizyty :)