  • Data: 2012-10-11 17:26:23
    Temat: Re: dzwoni windykacja Getin Noble Bank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3XcsFp$1LJ@mike.oldfield.org.pl...

    > Wyślij im na piśmie, że kierujesz sprawę do prokuratury - próba
    > wyłudzenia,
    > nękanie...

    Nie nękanie, bo to bez sensu, tylko podszywanie sie pod nich. Jak pomyślą,
    ile razy będą musieli iść do Policji i to wyjaśniać, to zaraz sie
    zastaniowią, czy mają rację. Mnie chodzi o to, że tak, czy siak ktoś to
    wyjaśni urzędowo i wyda jakieś postanowienie. Postanowienie, któym zwsze
    będzie się można podeprzeć, gdyby za 10 lat nagle ktoś wyskoczył, że należy
    się 30 zł z odsetkami za ostatnie 15 lat. Przy okazji moze sie oczysięćie
    okazać, ze to jakiś wałek jest, choć zdroworozsądkowo raczej sądzę, że mają
    bajzel w papierach.