    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Date: Mon, 06 Mar 2006 12:31:30 +0100

    Sun, 5 Mar 2006 09:30:54 +0100, w
    <1iwxul6qkqaeq.1k9zajs7i0l53$.dlg@40tude.net>, Poke <"poke1{usun to oraz cyfry
    1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > Kiedy korzystales z ich uslug? Pol roku temu? System dziala SWIETNIE i
    > nie ma z nim NAJMNIEJSZYCH kloptow. Jest wygodny i bezpieczny.

    Mam cały czas tam konto. Interface jest po prostu DO DUPY. Pomijam już
    nieustające błędy typu ciągle migająca lampka poczty (chociaż bank do mnie nie
    pisze), to każde wciśnięcie Wstecz powoduje wylogowanie, również nie wiadomo
    również czy wartość dziesiętną wpisać z . czy , (AFAIR to Lukas podaje z , a
    wymaga wpisania z . -- przy czym komunikat błędu jest zupełnie nieadekwatny),
    słabo działa również z Operą (kuriozalne działanie menedżera haseł, obsługa nie
    wie jak poprawić, bo nie znają Opery - LOL).

    Ogólnie Lukas to porażka.