  • 1. Data: 2006-03-04 09:55:11
    Temat: e-banki..Lucas czy VW ?
    Od: "Jacek" <j...@o...pl>

    WItam kolegów !

    Proszę przekonajcie mnie do jednego z tych banków bo mój wybór
    zawężyłem do tych dwóch.

    A/ Najbardziej interesowała mnie opcja przelewów za - 0 zł
    zlecenia stałe - 0 zł
    polecenia zapłaty - 0 zł
    (wykonuję mnóstwo przelewów- ok 50-70 miesięcznie)
    użytkowanie karty visa electron - 0 zł

    Jeśli nic się nie zmieniło to obydwa mają te opcje.

    B/ Niewielki koszt prowadzenia konta (porównywalny)
    VW - 5 zł miesięcznie
    Lucas - 0 zł prowadzenie ale 36 zł /rok za token

    Wypłaty w bankomatach. Duży plus dla VW - darmowe wypłaty z wszystkich
    bankomatów (powyżej 400 zł, mniej raczej nie wybieram)
    Troszkę mnie zraża token. Sporo przelewów wykonuję w terenie. W przypadku
    Inteligo
    biorę zdrapki w kieszeń, podobno są gdzieś opcje haseł na komórkę). W tych
    bankach
    musiałbym targać ze sobą token - hmmmm....

    pomóżcie mi się zdecydować..może jakieś dodatkowe funkcje pozwolą mi
    zdecydować.
    Chociażby funkcjonalność www, albo awaryjność systemów...A może macie jakąś
    alternatywę dla mnie ?

    Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-04 10:56:03
    Temat: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    > Lucas - 0 zł prowadzenie ale 36 zł /rok za token

    Witaj,
    z tokena możesz zrezygnować. W oddziale Lukasa wystarczy zdefiniować
    odbiorców bezpłatnie. W taki sposób można mieć konto bezpłatnie. Wczoraj
    zostałem namówiony w oddziale Lukasu do otwarcia e-konta wraz z subkontem
    Oszczędzam.

  • 3. Data: 2006-03-04 11:03:46
    Od: Michal JJ M <p...@...pl>

    ja ucieklem z vw do lukasa - vw byl ok ale wprowadzil oplate a w takiej
    sytuacji dla zasady zamykam konto

    co do ekonta-PRO:
    > użytkowanie karty visa electron - 0 zł
    w lukasie karta kosztuje chyba 10zl co dwa lata - tylko wydanie
    pierwszej jest bezplatne

    > Lucas - 0 zł prowadzenie ale 36 zł /rok za token
    tu moze byc wszystko zadarmo jak spelnisz kilka gwiazdek (z wyjatkiem
    dwoch pierwszym miesicy bo gwiazdki dotycza 3. mscy :-))

> [...]
    > bankach
    > musiałbym targać ze sobą token - hmmmm....
    tu twoja argumentacja jest bez senu - odwrotna! token jest duzo lepszy
    od zdrapek
    nie uniesiesz tokena? albo ci sie nie zmiesci?? przeciez on waz chyba 10
    gramow!!!!!
    jak robisz 70 przelewow to mozesz nie nadazyc ze zdrapkami ;-)

    > pomóżcie mi się zdecydować..może jakieś dodatkowe funkcje pozwolą mi
    > zdecydować.
    w lukasie jest 3,5% na roze a vwbanku 2% ;-)

    > Chociażby funkcjonalność www, albo awaryjność systemów...A może macie jakąś
    > alternatywę dla mnie ?

    je*liwosc systemu podobna (b. wysoka)- pod tym wzgledem daleko im do np
    mBanku

    acha a co do bankomatow to w duzym miescie nie ma znaczenia bo masz
    pelno WBK i euronetow (bezplatne w ekoncie-PRO) a na zadupiach niestety
    vwbank bedzie lepszy

  • 4. Data: 2006-03-04 11:52:35
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Michal JJ M <p...@...pl> wrote:
    > tu twoja argumentacja jest bez senu - odwrotna! token jest duzo lepszy
    > od zdrapek nie uniesiesz tokena? albo ci sie nie zmiesci?? przeciez on
    > waz chyba 10 gramow!!!!!

    Nieprawda, token Lukasa waży 20 gram, ważyłem przed chwilą. Poza tym nie
    o to chodzi - kody ze zdrapek można sobie zapisać gdziekolwiek, na
    przykład w telefonie czy gdzieś indziej w zakodowanej postaci, i wtedy
    nie trzeba nic dodatkowo nosić. Ja też wole zdrapki od tokena, dlatego
    że nie trzeba nic nosić.

    > jak robisz 70 przelewow to mozesz nie nadazyc ze zdrapkami ;-)

    Można sobie zamówić więcej.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 5. Data: 2006-03-04 12:47:30
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-04 10:55:11, Jacek napisał(a):

    > Proszę przekonajcie mnie do jednego z tych banków bo mój wybór
    > zawężyłem do tych dwóch.

    Jestem w Lukasie i jestem bardzo zadowolony. Po zmianach na platformie IT
    ktore byly koszmarem wszytsko dziala jak zloto. Zdecydowanie nie mam sie
    do czego przyczepic.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 6. Data: 2006-03-04 12:59:41
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Michal JJ M" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gramow!!!!!
    > jak robisz 70 przelewow to mozesz nie nadazyc ze zdrapkami ;-)

    mBank wprowadził hasła smsowe. Jak dla mnie lepsze od haseł jednorazowych,
    tokenów i zdrapek. Komórkę i tak ma się ze sobą zawsze :)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-04 14:17:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Michal JJ M* wypowiedziała
    te słowa:

    > token jest duzo lepszy
    > od zdrapek
    > nie uniesiesz tokena? albo ci sie nie zmiesci?? przeciez on waz chyba
    > 10 gramow!!!!!

    A bateryjka się wyładuje, a deszcz zaleje urządzonko i szlag je trafi...
    no nie wiem, nie widziałem nigdy takiego tokena ale mam wrażenie, że
    jak każda drobna elektronika jest wrażliwa na takie rzeczy.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 8. Data: 2006-03-04 15:00:19
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > A bateryjka się wyładuje, a deszcz zaleje urządzonko i szlag je trafi...
    > no nie wiem, nie widziałem nigdy takiego tokena ale mam wrażenie, że
    > jak każda drobna elektronika jest wrażliwa na takie rzeczy.

    Bateryjka wytrzyma dłużej niż okres użytkowania tokenu (po którym się
    sam wyłączy). Nie wiem, czy widziałeś token SecurID -- jest dosyć
    solidnie wykonany, bez części ruchomych i chyba dosyć szczelny. Ja bym
    się nie martwił o jego zawodność.

    Pozdrawiam

    J.

  • 9. Data: 2006-03-04 15:30:39
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Jacek Ostrowski <j...@...pl> wrote:
> [...]
    > sam wyłączy). Nie wiem, czy widziałeś token SecurID -- jest dosyć
    > solidnie wykonany, bez części ruchomych i chyba dosyć szczelny. Ja bym

    No ale można zgubić - a wtedy opłata 90 zł za wydanie kolejnego.
    Więc trochę strach to nosić.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 10. Data: 2006-03-04 16:46:13
    Od: "Jacek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Michal JJ M" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    ciah
> [...]
    > gramow!!!!!
    > jak robisz 70 przelewow to mozesz nie nadazyc ze zdrapkami ;-)

    chodziło mi o to że jest to urządzenie elektroniczne na które po prostu
    trzeba
    uważać. W różnych warunkach innych niż biurko komputerowe może okazać
    się zawodne a koszt nowego i czas jaki trzeba poświęcić na otrzymanie nowego
    byłby nie do przyjęcia.