    From: "witrak\(\)" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Date: Mon, 6 Mar 2006 19:04:24 +0100

    > <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Sun, 5 Mar 2006 09:30:54 +0100, w

    > Mam cały czas tam konto. Interface jest po prostu DO DUPY.
    > Pomijam już
    > nieustające błędy typu ciągle migająca lampka poczty (chociaż
    > bank do mnie nie
    > pisze), to każde wciśnięcie Wstecz powoduje wylogowanie, również
    > nie wiadomo
    > również czy wartość dziesiętną wpisać z . czy , (AFAIR to Lukas
    > podaje z , a
    > wymaga wpisania z . -- przy czym komunikat błędu jest zupełnie
    > nieadekwatny),
> [...]

    Potwierdzam, nowy interfejs jest *tragicznie* niewygodny.
    Pare slow na ten temat w watku

    Niemniej jednak uwazam, ze nie nalezy skreslac banku za takie
    rzeczy - jak bylo przez pierwsze lata z mBankiem ?
    I w koncu dopracowali prawie wszystkie knoty (fakt, ze mBankowcy
    startowali z dobrego pomyslu i tylko powolnosc usuwania brakow
    i usterek byla dobijajaca, zas w Lukasie...)

    Ja osobiscie uwazam, ze nalezy miec dwa konta:
    - w VW (za 5 zl/mies) ma sie (a) konto z tokenem
    do wyplat gotowki w dowolnym bankomacie i robienia
    przelewow jednorazowych (zwlaszcza, gdy potrzeba
    porzadne potwierdzenie lub bezwzglednie pewne
    potwierdzenie: za ok. 2 zl wysylaja bezposrednio
    z banku na wskazany faks i robia to szybko); (b) konto
    (z tym samym tokenem) oszczednosciowe (bez limitu
    przelewow w jedna i druga strone i z przywoitym
    oprocentowaniem)
    - w Lukasie (przy zachowaniu warunkow, o ktorych
    w watku juz bylo, za darmo) konto z tokenem,
    z mozliwoscia wyplaty w oddziale, wzglednie tanim
    (zwlaszcza dla klientow "ze stazem") kredytem
    odnawialnym oraz specjalnymi przelewami (nigdzie
    indziej takich nie ma) z indywidualnym
    harmonogramem: data - kwota, data - kwota itd.
    nawet na lata naprzod.

    witrak()