  • Data: 2008-12-31 06:30:48
    Temat: Re: e-getin & przymus karty
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ta osoba koniecznie MUSI likwidować konto (bezpłatne mniemam) przed
    > upływem 12-mcy?
    > Starczy mieć 0 PLN na stanie, odczekać, może sami zlikwidują, zgodnie z
    > regulaminem ;)

    Bezpłatne dziś, a nie wiem jak będzie za pół roku... Poza tym nie każdy lubi
    zostawiać sobie takie konta-widma. Ja gdy likwiduję rachunek to na całego.
    Parę razy widziałem juz zgrzytanie zębów, bo ktoś tam zostawił sobie darmowe
    konto, zapomniał, bank wprowadził opłaty, od razu wpadł w debet i przyszło
    płacić nawet kilkaset złotych po kilku latach "wiszenia" darmowego
    rachunku...