  • Data: 2002-06-12 06:48:08
    Temat: Re: e-karta nie dziala :-(
    Od: Robert <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Asia Jedrychowska wrote:

    >Tamten sklep najwyraźniej ma nieprawidłowo skonfigurowany POS -- próbuje
    >on zautoryzować zwykłą transakcję, a nie transakcję MO/TO (czyli
    >internetową albo telefoniczną); ponieważ z założenie e-kartą nie da się
    >płacić w zwykłym sklepie, dostajesz odmowę autoryzacji.

    To czekajcie... Niech ktoś mi wyjaśni please w takim razie. Jeśli
    autoryzacja nie jest jak dla motoio, to co oznacza, że jest ona
    "zwykła"? Czy jest identyczna jak przeciągnięcie paska magnetycznego
    przez POSa? Bo jeśli nie, to dałoby się zapłacić VE z delfinem w tym
    sklepie jeśli konfiguracja POSa symuluje przeciągnięcie paska karty
    (gdyby tak było, to taką transakcję następnie możnaby reklamować, co z
    kolei byłoby nieuczciwe, jeśli towar się otrzyma).
    Chyba POSy czytają z paska magnetycznego jeszcze jakąś dodatkową
    informację świadczącą o fizycznej obecności karty, która nie jest
    obecna w danych, które można sczytać wzrokiem z karty, prawda?