eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"e-konta" - prosze przeczytac:)Re: "e-konta" - prosze przeczytac:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.rmf.pl!not-for-mail
    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "e-konta" - prosze przeczytac:)
    Date: Thu, 13 Mar 2003 15:52:45 +0100
    Organization: Wypowiedź jest prywatną opinią pracownika bliżej nie zdefiniowanej
    firmy.
    Lines: 34
    Sender: t...@r...pl
    Message-ID: <k...@4...com>
    References: <3e6f3b66$1@news.vogel.pl> <3...@n...home.net.pl>
    <d...@4...com>
    <b4nuaj$dkb$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@4...com>
    <0t3e706bbai75c3n3e8%sal@hell.pl>
    Reply-To: k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org
    NNTP-Posting-Host: walker.rmf.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: skipper.rmf.pl 1047567166 15863 193.111.27.242 (13 Mar 2003 14:52:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@r...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Mar 2003 14:52:46 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:231445
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 13 Mar 2003 11:30:28 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wrote:

    >Krzysiolek wrote:
    >
    >> No w zasadzie to faktycznie sie o nim pisze, ale większość wiadomości
    >> odnosi się tego że niby umawiają się na konkretną godzinę, a potem i
    >> tak trzeba czekać jak pajac aż ktoś się łaskawie tobą zajmie.
    >
    >Nieprawda.

    To taki żart miał być.

    > Poza tym ja nie rozumiem dlaczego wszyscy od razu zakladaja, ze
    >pojawiaja sie tylko negatywne opinie. Przeciez tak nie jest?

    Nie "tylko", ale "głównie".

    Rzadko kiedy ktos komu się coś uda, chwali się tym.
    Częściej widać posty typu, "trzy dni szedł mi przelew" niż "rano
    wysłałem - wieczorem doszło".
    Częściej ktoś się skarży "wyczekałem się dwie godziny" niż chwali
    "obsłużyli mnie od ręki".

    A już nie wspomnę o sytuacji że nikt nie pisze "obniżyli mi opłaty w
    banku" albo "zwiekszono mi oprocentowanie " (chyba że kredytu), bo te
    sytuacje po prostu się nie zdarzają.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    -------------- Moje poglądy są mi dialektycznie obce -------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1