  • Data: 2004-06-02 08:30:11
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: "pEgon" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a po co token / albo zdrapki nosić przy sobie?
    > Nie rozumiem. drogówka sprawdza, albo kontrolerzy w autobusie.
    > U mnie i token i zdrapki leżą w sejfie w domu i wyciągam jak trzeba
    > zlecić przelewy na następny miesiąc. Zwykle raz, dwa razy w miesiącu.

    wlasnie tu jest roznica, ja 3-4 razy dziennie i niekoniecznie w domu, i nie
    zawsze wiem kiedy bede musial to robic, poza tym czesto na obcym komputerze,
    i tu token daje mi gwarancje, ze prawidlowo zamknieta sesja na obcym
    komputerze, mogacym zawierac programy skanujace klikanie w klawiature, nie
    zostanie powtorzona. Środki zabezpieczen zalezna od potrzeb...a token wcale
    nie jest szpanerski, kolorowy jak choinka
    pEgon