  • Data: 2004-06-02 14:41:58
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl wrote:

    > ///brawo, zbliżyłeś się do sedna sprawy TOKENowej, rzeczywiście lepiej się
    > czuję z Tokenem niż ze zdrapką - a kwestia samopoczucia Klienta jest
    > najważniejsza.

    No to inteligo nie dla takich.
    Zapraszam do mBnaku np. zaraz się zaczną posty, po co mi tokaen skoro
    bank nie działa

    > Z konkretnych argumentów za TOKENEM przytocze jeszcze jeden: PROCEDURA; otóż
    > jak kończą mi się zdrapki, to muszę zamówić następnę, tak? OK, czyli musze
    > wykazać pewną aktywność, stracić czas aby skontaktować się z Bankiem potem
    > muszę odebrać pocztę, czy TAK?? znowu strata czasu. Przesyłka ze zdrapkami
    > przechodzi przez osoby trzecie (Poczta POlska)! ja wiem że maniaków
    > chipsozdrapek nie przekona żaden argument. Faktem jest że niektórym łatwiej
    > jest poskrobać palcem niż opanowac klawiaturę TOKEN-a.....ech, degrengolada.

    Jak się kończy połowa zdrapek to bank wysyla ci automatycznie następne
    na twój adres. Włączenie token też wymaga ruszenia palcem, poczekaj na
    bank, które czytają bezpośrednio z mózgu.
    I na co komus na poczcie zdrapka, do której nie ma nic więcej.
    Bez sensu to twoje myślenie.