  • Data: 2002-08-20 17:56:30
    Temat: Re: e.pkobp - szukam zadowolonych klientow....
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W...@p...wq.pl (Wiesiek) writes:

    > nie potrzebuje cudow i itp. zeby chociaz chodzil bezproblemowo jak
    > mBank,

    Dziala zgodnie z opisem. Spora oplata miesieczna, ale za to token z
    klawiszkami...

    > Najbardziej mnie interesuje czy ktos Was - klientow tego konto -
    > dostal to co panienka z infolii obiecala = automatyczny debecik w
    > wysokosci srednich miesiecznych wplywow po trzech miesiacach?
    > (ze niby automatycznie - nie trzeba zadnych papierow ze sie pracuje
    > itp - wystarczy sama grubsza kasa.)

    W wysokosci sredniej z trzech miesiecy regularnych wplywow. Znaczy jak
    masz co miesiac przelew z ciagle tego samego konta, czy pensje od
    pracodawcy, to sie liczy. Ale jednorazowa wplata czy pojedynczy
    przelew sie nie liczy.

    MJ