    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eBank Express 1.6.02
    Date: Tue, 02 Dec 2003 19:20:54 +0100

    Robert wrote:
    > b...@b...kjonca.bogus,
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:
    >

    >>>"anulacja" nie wymyslil automat.
    >>
    >>A kto ?
    >
    > nie zartuj sobie

    Nie rozumiem. Początkowo myślałem, że jakiś nieobyty jestem, ale
    sjp.pwn.pl też nic nie wie na temat tego słowa. Nie mam pod ręką
    papierowego wydania, ale przypuszczam, że tam też nie ma. obstawiam, ze
    ktoś z mbanku 'sobie napisał' i zostało. A że po polskawemu ? Co to kogo
    obchodzi, my tu panie rewolucja jesteśmy.

    > Maja, ale nie zajmuja sie tworzeniem jezyka, podobnie jak nie fizycy
    > stworzyli grawitacje.
    Chodziło mi tu o Twoje pełne wdzieku stwierdzenie, ze słowa "powstają i
    już" :-) Bardzo mądrzy ludzie się spierają o mechanizmy powstawania słów
    i jezyków , tworzą hipotezy, a to przecież takie proste: "słowa powstają
    i już"

    [...]

    > Nie wiem, o co Ci chodzi.
    > Nic takiego nie ma miejsca.