eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieKarta i "KEINE GENEHMIGUNG"Re: eKarta i "KEINE GENEHMIGUNG"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: wopi1 <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eKarta i "KEINE GENEHMIGUNG"
    Date: Tue, 08 Jan 2002 09:03:42 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <s...@a...itpp.pl>
    NNTP-Posting-Host: surfer.prokom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1010476917 2359 213.192.80.2 (8 Jan 2002 08:01:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2002 08:01:57 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (Windows NT 5.0; U)
    X-Accept-Language: en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152841
    [ ukryj nagłówki ]

    Malgorzata Lewicka wrote:
    >
    > Postanowiłam wreszcie zapłacić gdzieś nową eKartą. Załadowałam kartę
    > odpowiednimi środkami, poszłam na www.joker.com i spróbowałam zapłacić
    > za domenę. No i...
    > "Your creditcard has not been accepted by the clearing house:05 05 KEINE
    > GENEHMIGUNG"
    > Mądrzy ludzie przetłumaczyli, że chodzi o brak autoryzacji. No to ja
    > do mlinki, a mlinka spławia mnie grzecznie twierdząc, że pewnie się akurat z
    > bankiem nie mogli połączyć i stąd takie efekty, i że mam próbować do
    > skutku. Trzy próby z takim samym rezultatem pozwalają mi powątpiewać w
    > powyższe. Czy jest na powyższe jakaś rada, czy też mam założyć, że po
    > prostu nie zapłacę ekartą w www.joker.com? :(
    >
    > Saddie
    > --
    > /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    > =^;^= http://aravis.itpp.pl/
    > / | 12.45. Restate my assumptions.
    > (___(|_|_|
    >

    Miałem podobny problem z eKartą mBanku na stronie www.rvs-com.com. Brak
    autoryzacji ( dokładnie: błędny CVV2 - z takim komunikatem odrzucił
    prośbę o autoryzację POLCARD, mimo że CVV2 w ogóle nie podawałem, bo nie
    było możliwości ). Reklamowałem u mlinki. Sprawa się przeciągała. W
    końcu zadzwonił pan z mBanku i powiedział, że już wszystko powinno być
    OK. Wchodzę powtórnie na tą stronę, a tam pojawiło się przy podawaniu
    danych karty pole na kod CVV2, którego wcześniej w ogóle nie było.
    Oczywiście teraz wszystko było już OK.
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1