  • Data: 2005-02-07 09:16:11
    Temat: Re: eKarta i kurs dolara
    Od: "axell" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszedłem na stronę mojego konta informowano mnie, że nastąpiło
    > opóźnienie wysyłki - miałem do wyboru zlecenie obciążenia
    > tej samej karty, zmianę karty etc.
    > Wyglądało to tak jakby na karcie nie było środków.
    > Kliknąłem aby wysłali tę książkę obciążając konto karty mBankowej.
    > Nic - "we are having difficulty processing your Visa"

    Sprawdz sobie dla danej karty szczegółach umowy -> dostępny limit, to
    powinno wyjaśnić dlaczego karta nie została autoryzowana.

    > doładowałem eKartę, kliknąłem. OK - poszło.
    > Pojawiła się blokada 112,51 (za $35,93) - czyli 3,14 za dolara...
    > Mam nadzieję, że to 112,51 wróci ale skąd ta cena 3,12 i 3,14 za dolara??

    Niestety karty są przeliczane przez Euro a nie $ więc masz przewalutowanie
    zł -> euro -> dolar , każde przewalutowanie to jakieś 2% straty. Sam miałem
    podobną sytuację kiedy $ był po 3,14 mi rozliczyli po 3,21. Jak planujesz
    kupować w $ to jest możliwość wyrobienia sobie eKarty rozliczanej w $ a nie
    w Euro. Zapłacisz dodatkowy haracz za kartę ale mniej za transakcję w $.
    axell